• Tuzemská kampaň na nové SUV Volkswagen Tiguan nese název New in Town.
• Vedle Maxima Velčovského, Jitky Schneiderové a Davida Kollera se do ní zapojí i Petr Koukal, Pavel Maurer či Miloš Čermák.
• Pod hashtagem #newintown se na sociálních sítích podělí o své zážitky také Tomáš Poláček, Hana Michopulu, Lukáš Hejlík, Petr Kučera, Jan Březina a Anna Tušková s Radkou Sirkovou.

V Česku je spousta míst k obdivování.
A ještě více k objevování. Volkswagen v rámci kampaně k uvedení nového modelu Tiguan oslovil dvanáctku předních českých osobností z oblasti sportu, designu, hudby, gastronomie, cestování, fotografie a umění, aby s novým Volkswagenem Tiguan objevili neznámá místa ve městech i daleko za jejich hranicemi. Místa určená pro všechny, kdo touží po vzrušujícím dobrodružství, prahnou po nezapomenutelných zážitcích a milují nevšední chutě. Designér Maxim Velčovský, herečka Jitka Schneiderová nebo zpěvák David Koller vás v nové kampani New in Town značky Volkswagen vezmou do míst, jejichž dojem vydrží déle než jen na první pohled. Ale tím to zdaleka nekončí.

Zbrusu nový Tiguan je všestranným vozem s výrazným a sebevědomým vzhledem, který nabízí ještě více atributů ze světa SUV a zároveň je víc než jen SUV. Nový Tiguan a všechny jeho chytré inovace jsou prostředkem k objevování nových zážitků ve městech i mimo ně. Silný motor, suverénní akcelerace a vylepšený pohon všech kol zaručují enormní potěšení z jízdy v každé situaci a na každém povrchu.

Lokální kampaň, která představuje nové SUV české veřejnosti, nese název New in Town a poběží od 1. června do poloviny července 2016. Tiguan je v ní představen jako stylový vůz pro novodobé dobrodruhy
a pro život bez hranic. „Dvanáct pečlivě vybraných osobností spojuje jedno – touha po objevování nových a nevšedních míst. Sledujte hashtag #newintown a vychutnejte si s nimi všechny jejich zážitky ve městech i mimo ně dříve, než je objeví ostatní,“ říká Martina Valterová, koordinátorka marketingu a PR značky Volkswagen.

Vedle Maxima Velčovského, Jitky Schneiderové a Davida Kollera se do kampaně zapojili také badmintonista Petr Koukal, novinář Miloš Čermák či gurmán Pavel Maurer. Dalšími osobnostmi, které se podělí o své zážitky na sociálních sítích pod hashtagem #newintown, jsou novinář
a cestovatel Tomáš Poláček, duchovní matka farmářských trhů v Česku Hana Michopulu, herec Lukáš Hejlík, architekt Petr Kučera, fotograf Jan Březina a módní návrhářky Anna Tušková a Radka Sirková. Tyto osobnosti pečlivě zmapují a zaznamenají každé stylové místo na www.newintown.cz (webová stránka bude spuštěna 1. 6. 2016) ať už ve formě snímků, videí, nebo textů. V rámci projektu tak vznikne jedinečná databáze míst k objevování.

Osobnosti budou k objevování využívat zbrusu nový vůz Volkswagen Tiguan, který nabízí ten nejvyšší standard z hlediska bezpečnosti, ovladatelnosti a vyspělých technologií. Vůz si neustále udržuje přehled o situaci kolem sebe, a to díky systému Area View. Bezpečnostní systém Lane Assist zase udržuje vůz v jízdním pruhu a ekosystém Car-Net automobilky Volkswagen se připojí prakticky ke všemu včetně GoPro kamery nebo jakéhokoliv chytrého telefonu. Dalšími příklady vyspělých komfortních a bezpečnostních systémů jsou funkce rozpoznávání únavy řidiče, adaptivní tempomat, systém Front Assist s funkcí nouzového brzděnía rozpoznáváním chodců, aktivní kapota motoru nebo multikolizní brzda.

Součástí 360° kampaně bude i souběžná komunikace prostřednictvím sociálních sítí ve spolupráci s výše uvedenými osobnostmi. Kampaň připravila agentura Kaspen/Jung von Matt ve spolupráci s doblogoo, která zajišťuje komunikaci s osobnostmi a realizaci eventů k uvedení nového Volkswagenu Tiguan.

Další aktuality