Automobilka je od roku 1996 již podvacáté špičkou mezi nejlepšími českými podniky a opět zvítězila i v kategorii „Nejobdivovanější firma České republiky“.
ŠKODA dosáhla dalšího milníku ve své historii a již podvacáté se umístila v čele renomovaného žebříčku CZECH TOP 100. Kromě toho byla ŠKODA opět zvolena „Nejobdivovanější firmou České republiky“. Ve středu 21. června večer převzal na Pražském hradě cenu z rukou ministra průmyslu a obchodu Jiřího Havlíčka člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO zodpovědný za oblast řízení lidských zdrojů Bohdan Wojnar. Přítomni byli i další členové vlády a pražská primátorka Adriana Krnáčová.

ŠKODA AUTO svým 20. úspěchem v renomovaném žebříčku potvrdila výjimečné postavení ve své vlasti. Automobilka je zdaleka nejvíce oceňovanou společností. ŠKODA AUTO tak logicky vede i v pořadí „All Stars“, zahrnujícím jen nejúspěšnější firmy v historii žebříčku. Sdružení CZECH TOP 100 stejnojmenný žebříček sestavuje od roku 1996. V žebříčku jsou každoročně hodnoceny důležité české podniky na základě aktuálního vývoje ekonomických a dalších ukazatelů, jako je kvalita produktů, hodnota firmy, společenská zodpovědnost a atraktivita firmy jakožto zaměstnavatele. ŠKODA AUTO na celém světě zaměstnává více než 30 000 osob, v České republice pak provozuje vlastní střední odborné učiliště a spolupracuje s mnoha vysokými školami a dalšími organizacemi v zemi.

V roce 2016 dodala ŠKODA svým zákazníkům celosvětově již potřetí za sebou více než 1 milion vozů za jeden kalendářní rok. V současné době má automobilka nakročeno k dalšímu rekordu ve své více než 120leté historii: Za prvních pět měsíců roku 2017 bylo zákazníkům ve více než 100 zemích dodáno téměř 480 000 vozů značky ŠKODA – to ve srovnání s už velice dobrými výsledky stejného období minulého roku představuje nárůst o 2 procenta. V České republice činil nárůst prodejů dokonce 11,4 procenta. Na domácím trhu ŠKODA navíc ještě lehce zvýšila svůj tržní podíl na 36 procent.

Důležitým faktorem trvalého růstu je SUV-ofenzíva značky. Poté, co na jaře letošního roku úspěšně vstoupila na trh ŠKODA KODIAQ, koncem roku 2017 rozšíří paletu vozů SUV kompaktní model KAROQ. Se Strategií 2025, která řeší důležitá témata, jako je elektromobilita, digitalizace a nové služby, související s mobilitou, vytvořila ŠKODA podmínky pro trvalý úspěch podniku.

Další aktuality