Vynikající listopadové výsledky potvrdily suverénní postavení značky Volkswagen na českém trhu mezi dovozci. V listopadu 2016 bylo v České republice registrováno 2553 osobních vozů Volkswagen, což odpovídá meziročnímu nárůstu o 36,2 %. Nejlépe prodávanými modely značky byly tradičně Golf, Passat a Polo. Mimořádný zájem je však také o nový Tiguan a po celý letošní rok si skvěle vede rovněž kompaktní MPV Touran.

„Volkswagen po celý letošní rok dominuje českému trhu jako nejprodávanější dovážená značka,“ říká Daniel Harant, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „Trvale vysoká poptávka českých zákazníků po vozech značky Volkswagen se odráží také ve velmi úspěšných listopadových výsledcích, které přinesly více než 36% nárůst v porovnání se stejným měsícem loňského roku. Hned čtyři modelové řady – up!, Polo, Golf a Passat – vykázaly v listopadu 2016 dvouciferné tempo růstu, registrace nového modelu Tiguan a kompaktního MPV Touran vzrostly dokonce více než dvojnásobně.“

V listopadu 2016 bylo v České republice registrováno celkem 2553 nových osobních vozů Volkswagen. To představuje meziroční nárůst o 36,2 % a také citelné zvýšení tržního podílu, který překročil hranici 11 %, protože celkový trh rostl výrazně pomalejším tempem (+13,4 % na 23 161 vozů). Z hlediska tržního podílu se tak Volkswagen může pochlubit nejvíce konzistentními výsledky ze všech značek.

V listopadovém žebříčku vede pořadí nejprodávanějších modelů Golf s 887 vozy (meziroční nárůst +39,0 %), následovaný modely Passat s 526 vozy (+21,2 %) a Polo s 354 vozy (+46,9 %). Na trojici tradičních bestsellerů se již dotahuje nový Tiguan, který s 230 registracemi zaznamenal meziroční nárůst o 125,5 %. Mimořádný zájem českých zákazníků o nové kompaktní SUV dokládá také již více než 3000 objednaných vozů od spuštění prodeje druhé generace modelu Tiguan na českém trhu, což odpovídá průměru více než 400 objednaných vozů měsíčně.

Výborně si vede rovněž druhá generace modelu Touran, která byla uvedena na český trh ve druhé polovině loňského roku. V listopadu se pro Touran rozhodlo 141 zákazníků (+110,4 %) a od začátku letošního roku má všestranné kompaktní MPV na svém kontě již 2009 registrací. To je v porovnání s 887 registracemi v období od ledna do listopadu 2015 o 126,5 % více. I Touran tak významně přispívá k tomu, že je Volkswagen po celý rok 2016 jedničkou mezi dováženými značkami na českém trhu.

Další aktuality